»Se pa danes v EU-ju na različnih nivojih – od ministrstev do generalnih direktorjev in strokovnjakov – pogovarjamo o infrastrukturnih projektih dvojne rabe in od identifikaciji ključnih prometnih točk.«
»Država in občine se zaradi visokih ponudbenih cen pogosto znajdemo v situaciji, ko moramo projekte znova razpisati.«
»Obvozov ne bo, kar pomeni, da bodo morali tovornjaki ostati na avtocesti. Na državne ali lokalne ceste bodo lahko zapeljali samo tisti, ki imajo tovor namenjen v lokalno okolje. Pozivam naše avtoprevoznike, da to pravilo spoštujejo in da preko svojih združenj na to opozorijo tudi svoje kolege v tujini.«
»Javno naročilo je v teku, tako da tega zaenkrat, dokler je to v teku, ne morem ali pa ne smem komentirati.«
»Z izvedenimi deli novogoriška železniška postaja pridobila zmogljivejšo infrastrukturo, ki bo omogočala večjo funkcionalnost, večjo varnost ter boljšo uporabniško izkušnjo za potnike.«
»Tam, kjer so projekti pripravljeni, je denar nedvomno zagotovljen, večji izziv imamo z zagotavljanjem projektov, da pridemo do faze, da lahko razpise izpeljemo.«
»Po dolgih letih ali pa kar desetletjih nam je uspelo v celoti zagotoviti potrebna zemljišča. Pričakujem, da bi kmalu lahko začeli graditi vstopno križišče.«
»Leto 2024 je vsaj v mojih očeh za tretjo razvojno os zgodovinsko, zato ker je res v celoti od Šentruperta do Slovenj Gradca v celoti umeščena v prostor.«
»Mislim, da si bodo Korošci to leto zapomnili kot zgodovinsko za tretjo razvojno os.«
»Zame je ključno, da se dolžina gradnje posameznih odsekov ne podaljšuje glede na situacijo, ki jo je potrdil tudi naš priznani strokovnjak Marjan Pipenbaher.«
»In če je vse tako, kot bi moralo biti, in računam, da je s to študijo vse tako, kot bi moralo biti, mislim, da v nekaj tednih, se pravi spomladi, tudi na tem zelo zaželenem odseku začnemo obnovo.«
»Leto 2024 je vsaj v mojih očeh za tretjo razvojno os zgodovinsko, zato ker je res v celoti od Šentruperta do Slovenj Gradca v celoti umeščena v prostor.«
»Mislim, da si bodo Korošci to leto zapomnili kot zgodovinsko za tretjo razvojno os.«
»Zame je ključno, da se dolžina gradnje posameznih odsekov ne podaljšuje glede na situacijo, ki jo je potrdil tudi naš priznani strokovnjak Marjan Pipenbaher.«
»In če je vse tako, kot bi moralo biti, in računam, da je s to študijo vse tako, kot bi moralo biti, mislim, da v nekaj tednih, se pravi spomladi, tudi na tem zelo zaželenem odseku začnemo obnovo.«
»Kljub temu, da gre za na nek način kaznovalni mehanizem, je naš cilj, da v bistvu ne poberemo niti evra te kazni, ampak da se ljudje zavedajo, da je to, da ogrožaš življenja reševalcev, policistov, gasilcev, ki gredo reševat druga življenja, absolutno nesprejemljivo, da ne rečem zavržno dejanje.«
»leta 2014 tudi slovensko kandidatko Alenko Bratušek.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Ampak glavni učinek te dvotirnosti bo povečanje števila vlakov, kar pomeni tako imenovan taktni vozni red, ki bi v koncih razbremenil ceste od Kranja do Ljubljane.«
»Naša želja je, da bi bil državni prostorski načrt za dvotirnost proge do Kranja sprejet naslednje leto, tam nekje do junija.«
»Tudi tu je vlada že sprejela sklep o pripravi državnega prostorskega načrta.«
»Pripravljamo strokovne podlage za to, da bomo lahko začeli pobudo za državni prostorski načrt.«
»Potovalni čas med Ljubljano in Koprom si prizadevamo skrajšati z zdajšnjih slabih dveh ur in pol na eno uro.«
»Avtoceste bodo tako bolj pretočne in lažje prevozne, uporabniki pa bolj zadovoljni.«
»Avtoceste bodo tako bolj pretočne in lažje prevozne, uporabniki pa bolj zadovoljni.«
»Čez slabi dve leti bo na tem mestu stalo osrednje multimodalno vozlišče in najsodobnejše postajno poslopje, ki bo navduševalo potnike ter prineslo pomembne izboljšave na stičišče glavnih in regionalnih prog za obratovanje približno 450 vlakov dnevno.«
»Govorimo o nekaj manj kot 400 milijonih evrov, o točni številki pa namenoma ne govorim, ker še nismo tako daleč s projektom.«
»Projekt je upravičen. Mogoče je bilo nekoliko nesrečno izbrano ime projekta.«
»To ni denar, ki bi Sloveniji kar tako pripadal, ampak se z vsakim projektom posebej prijavimo na razpis in vsak konkreten projekt posebej dobi denar.«
»Gre za veliko pridobitev, tudi s finančnega vidika gre za veliko investicijo.«